Kako ćemo uskoro naručivati hranu i piće u restoranima?

Elektronski jelovnik predstavlja moderno tehnološko rešenje kojim se gosti upoznaju sa ponudom ugostiteljskog objekta.


Klasično poručivanje putem štampanog jelovnika još uvek je dominantno, međutim inovativniji ugostitelji su podlegli uticaju novih tehnologija pomoću kojih se uz niže troškove nudi brža i bolja usluga. 

Podatke o hrani i pićima vlasnici restorana u sistemu uređuju kroz web aplikaciju koja se nalazi instalirana u oblaku. 

Osim fotografija i video sadržaja za svako jelo moguće je prikazati kratak istorijat, preporuke, energetsku i nutritivnu vrednost, komentare gostiju i sl. 

Gost može u onlajn modu ocenjivati kvalitet usluge, podeliti sa drugima svoje mišljenje o restoranu i ocenjivati kvalitet jela. 

Analiza ocena i komentara gostiju predstavlja važnu povratnu reakciju koja predstavlja bazu za unapređenje poboljšanje usluge i kvaliteta jela. 

Pored ponude hrane i pića, posebna pažnja je posvećena predstavljanju vina tako da je u sistem ugrađena i digitalna vinska karta koja osim osnovnih informacija o vinu (berba, sorta, sadržaj šećera, alkohola itd.) sadrži informacije o vinarima i vinorodnim područjima. 

Posebna prednost elektronskog u odnosu na štampani jelovnik je ta što se lako prave izmene koje odmah postaju vidljive gostu. Nema dodatnih troškova za štampanje ponude dana, novih jelovnika i menija. 

Elektronski jelovnik pruža mogućnost prevoda na više stranih jezika što je kod štampanog često ograničeno na svega dva do tri jezika. Prednost je i automatski kalkulator i bolja preglednost. 

Prilikom naručivanja moguće je odrediti redosled serviranja porudžbina sa uputstvom o vremenskim razmacima između jela. 

Preko ovih uređaja lako se pozivaju konobari što predstavlja dodatnu pogodnost. 

Novost u porudžbini jela preko tableta je sistem gde se skeniranjem QR kodova otvara ponuda u elektronskom obliku putem koje se može izvršiti porudžbina bez čekanja konobara. Konobar na svom tabletu locira gosta, prima i obrađuje porudžbinu. 

U toku je razvoj i usavršavanje mobilnih aplikacija koje će gostima omogućiti naručivanje jela i rezervaciju stolova sa mobilnih telefona, a da nisu nužno u samom restoranu. Zbog brzog stila života gosti često žele da ubrzaju prijem porudžbine i što pre dobiju željeno jelo pa će ova aplikacija biti veoma korisna onima koji su u žurbi.

0 коментара:

Постави коментар